Sernik z galaretką (bez pieczenia)

11:16 Hrabina w kuchni 14 Comments


Tym razem zapraszam na łatwy w przygotowaniu deser z wykorzystaniem serków homogenizowanych. 


Składniki:

18 szt. podłużnych biszkoptów
600 g serka homogenizowanego (4x150g)
4 żółtka
250 g masła
1 łyżka cukru z prawdziwą wanilią
1 szklanka cukru pudru
3 łyżki żelatyny (płaskie)
2 galaretki ( u mnie malinowa i agrestowa)


Formę (20x20) wyłożyć papierem do pieczenia. Ułożyć biszkopty.
Galaretki rozpuścić w 1,5 szklanki gorącej wody, wlać do płaskiego naczynia. Kiedy stężeją pokroić w kostkę.

Żelatynę zalać zimną wodą (ok. ⅓ szklanki) i odstawić do napęcznienia. Podgrzać i ostudzić. Masło utrzeć z cukrem pudrem i cukrem waniliowym na puszystą masę. Nie przerywając ucierania dodawać na przemian po jednym żółtku oraz po porcji serka. Dokładnie połączyć składniki. Kolejno wlać małym strumieniem żelatynę. Na końcu dodać galaretki, delikatnie połączyć z serem. Na herbatniki wyłożyć masę serową, a na jej powierzchni można jeszcze trochę rozsypać kostki z galaretki. Włożyć do lodówki do pełnego stężenia.


 






14 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda :) lubię taki nieład sernikowy ..

    OdpowiedzUsuń
  2. to ciacho bardzo lubią moje dzieci.... a wszystko to przez galaretkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha deserek, a taka pocięta w kostkę galaretka kojarzy mi się z dzieciństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie ja bym go wprost pożarła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten deser, prosty a jednocześnie efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w miniaturce te galaretki wyglądały trochę jak szczypiorek :) a tego typu serniczki to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sernik bez pieczenia to zdecydowanie wersja dla mnie ;) Wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha, po prostu pycha :) Super serniczek.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam, moje dzieci też :)świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń